Pjanić: "50-50% az esély vasárnap"

pjanic_inter_juve_750x450.jpgA Juventus korábbi bosnyák középpályása, Miralem Pjanić    a minap nyilatkozott a Gazzetta dello Sport riporterei számára, és nem titkolja, hogy szívesen visszatérne Olaszországba, ahol évekig élt Róma és Torino városaiban.

„Törökország szuper, Isztambul gyönyörű, azonban soha nem tévesztettem szem elől Olaszországot, a második otthonomat.  Vissza akarok-e térni? Valóban nagyon hiányzik Itália, boldogan térnék vissza. A lemaradás a világbajnokságról gyomron vágott, mintha csak olasz lennék” - ismerte el a Beşiktaş együttesében kölcsönben szereplő, ám a Barcelona tulajdonát képező középpályás.

A visszatérése a Juventushoz, ezáltal pedig Olaszországba, tavaly nyáron megtörténhetett volna, erről ő maga is mesélt.

„Kétszer léptünk kapcsolatba, de nem született megállapodás közöttünk, de nem gazdasági okok miatt, számomra ez nem pénz kérdése volt. Most is szeretnék fontos lenni egy projektben, és megnyerni a bajnokságot. Éhezem a sikerre, és a tapasztalatom is megvan közel hétszáz meccsel a hátam mögött. Úgy gondolom, képes vagyok magas célokat elérni.” – mondta Pjanić.        

Vasárnap este kerül sor a Juventus – Inter összecsapásra, aminek mindig különleges hangulata van.

„50-50% az esély, de Dybala eldöntheti a találkozót. Véleményem szerint Allegri kezdőként fogja szerepeltetni. Paulo rendelkezik a bajnokok mentalitásával, mindig mindenre készen áll.” – osztotta meg gondolatait a Juve korábbi ötöse.  

Pjanić  Torinóban nagyszerű kapcsolatot ápolt Paulo Dybalával, így természetesen szóba került La Joya kifutó szerződése is. Mint ismert, Dybala a szezon végén elhagyja az Öreg Hölgyet, miután sikertelenül zárultak a tárgyalások a szerződéshosszabbítással kapcsolatban.

 „Amikor hallottam a hírt, azonnal megírtam Paulónak, hogy ő egy hatalmas bajnok, amire ő így válaszolt: <<Köszönöm testvérem, szeretlek.>> Azt hiszem átérzem a helyzetét, soha nem hátrált meg, akkor sem, ha beteg volt, soha nem hagyott ki mérkőzést azért, hogy védje magát. Megértem a vezetőséget is, világos a törekvés, úgy gondolom, egy másik projekt mellett döntöttek, olyan játékosokkal, akik jobban beleillenek ebbe az új elképzelésbe." -mondta a bosnyák középpályás.

Végezetül a labdarúgó beszélt korábbi edzőiről, védelmébe vette Allegrit, aki korábban volt trénere a Juventusnál.

„Számomra a vele szembeni kritikák őrültségnek tűnnek. Nagyon tisztelem Allegrit, mint edzőt, és még inkább, mint embert. Szerintem ő a megfelelő személy a Bianconeri számára, és az eredmények is ezt tükrözik. Azt senki sem állítja, hogy nyomás alatt ő a legjobb edző.”

Koemannal más volt a kapcsolat a Barcelonánál, nem igazán jöttek ki egymással.

„Képtelen voltam vele folytatni. Ahogyan ő intézte a dolgokat, az tiszteletlen volt. Laporta nagyszerű döntést hozott Xavival: most egységes a csapat, és mindenki tisztában van azzal, hogy mi a dolga.”

Végül a középpályás kitért arra is, hogy milyen volt Sarri keze alatt játszani.

„A futball megszállottja, kiváló edző. A probléma egészen más volt: Célként lebegett előttem az a 150 passz, amiről szó volt, és ezáltal kizökkentem a saját szerepemből.” -zárta gondolatait a játékos.