Kaio Jorge: "A Juve a legmegfelelőbb klub arra, hogy fejlődhessek"

kaio_presentation.jpgA játékos szerződtetésének hivatalos bejelentését, valamint a futballista ezt követően publikált exkluzív nyilatkozatát követően a Juventus a mai napon egy 14 órától kezdődő sajtókonferencia keretein belül az olasz média színe előtt is bemutatta ifjú brazil csatárát, a jelen pillanatban sérüléssel bajlódó Kaio Jorgét. A 21-es mezszámot választó, mindössze tizenkilenc esztendős labdarúgó ezen esemény keretein belül az ilyenkor szokott módon szót ejtett egyebek mellett átigazolásának jelentőségéről, valamint az ennek következtében benne keletkező érzésekről is, emellett pedig leszögezte, hogy hatalmas élményt jelent olyan labdarúgókkal egy csapatban szerepelni, mint amilyenek az Öreg Hölgy futballistái. Az alábbiakban az ifjú támadó által elmondottak magyar fordítását olvashatjátok. 

"Üdvözlök mindenkit! Mindenekelőtt szeretném leszögezni, azért érkeztem ide, hogy minél eredményesebb idényt zárjak, ehhez pedig véleményem szerint minden feltétel adott, ugyanis nagyszerű futballistákkal lesz lehetőségem együtt játszani, akik, akárcsak a teljes klub, olasz, valamint nemzetközi szinten is óriásoknak számítanak. Legnagyobb célkitűzésem az, hogy minél többet tanuljak ezen labdarúgóktól, s kiélvezzem az előttem álló szezon minden egyes percét, azonban ezen felül mindenképpen gólokkal kívánom segíteni a Juventust, s harcolni szeretnék azért, hogy minél több találatot szerezhessek. Kijelenthetem, hogy mindig arra törekszem majd, hogy tiszteljem az Öreg Hölgyet, s hogy a maximumot nyújtsam a pályán, valamint azon kívül is" – fogalmazott mondanivalójának kezdeteként. 

"A Juve mindig is egy hatalmas álmot jelentett számomra, ennek nyomán pedig rendkívül boldog vagyok, hogy itt lehetek, ezzel együtt pedig szeretném leszögezni, hogy igen, van némi valóságtartalma azon nézőpontoknak, melyek alapján azért kértem nyári értékesítésemet a Santostól, hogy klubom anyagi hasznot láthasson belőlem, s ne lejáró szerződéssel távozzak Brazíliából. Nem felejtettem el, hogy mit tett értem egykori alakulatom, mely gárda mind a mai napig különleges helyet foglal el szívemben, így pedig minden tekintetben igyekeztem józan ész által vezérelt, s mindenki számára kifizetődő feltételeket kiharcolni a transzfer kivitelezése során. 

Hogy mit gondolok Cristiano Ronaldóról? CR7 egy kivételes labdarúgó, aki minden bizonnyal a történelem egyik legjobbjának számít, s akinek pályafutásából én is rengeteget merítettem. Úgy vélem, hogy ezt követően is rengeteget tanulhatok majd tőle. Bár alapvetően is rendelkezem azon jellemvonásokkal, melyek alkalmassá tehetnek arra, hogy itt szerepelhessek, igen fontosnak számít, hogy csapattársaim minden tekintetben igyekeznek nekem segíteni a beilleszkedés során, melynek érdekében példának okáért maga Cristiano is rengeteg tanácsot adott nekem, s egyébként is sokat beszélgetett velem. Ronaldo egy fantasztikus játékos, emellett pedig kiváló ember is, azonban nem tudom, hogy a mercato végeztével is együttesünk kötelékébe tartozik-e majd, vagy sem, mivel erről egyáltalán nem ejtettünk szót egymás között. Nagyon erősen remélem, hogy maradni fog a Bianconerinél. 

Úgy vélem, hogy valóban számos lehetőséget biztosítok majd együttesemnek, mivel egy meglehetősen mozgékony játékosnak tartom magam, akinek bátran lehet passzolni, társaim pedig bízhatnak benne, hogy én is keresni fogom őket az átadásokkal. Mindig is arra törekedtem, hogy kivegyem a részem a csapatjátékból, ennek érdekében pedig igen sokat mozgok a büntetőterületen belül, valamint a tizenhatos előterében is, miközben igyekszem segíteni az akciók előkészítését, emellett befejezését is. A mellettem szereplő labdarúgók az eddigiekben egytől-egyig nagyon kedvesek voltak velem, s folyton bátorítanak, ösztönöznek az edzéseken is, ez pedig magától értetődő módon igen sok kételyt eloszlatott bennem, s igencsak jótékony hatást gyakorolt rám. 

Bár az eddigiekben mindössze két hetet tölthettem egyhuzamban Torinóban, máris megtapasztalhattam, hogy a Juventus milyen technikai háttérrel, struktúrával, s milyen felkészült szakemberekkel rendelkezik, mely alapok megléte óriási segítség volt számomra ahhoz, hogy elkezdhessem olaszországi életemet. Tisztában vagyok vele, hogy mennyi munka van egy ilyen méretű klub működtetése mögött, s hogy a Juve alkalmazottjai mindent megtesznek annak érdekében, hogy az együttes, illetve a futballisták mindennapjai gördülékenyen menjenek. Mikor megérkeztem, egyből azt éreztem, hogy minden rendben lesz, ezért pedig végtelenül hálás vagyok az engem körülvevő, s utamat egyengető embereknek. 

Massimiliano Allegri személyében egy meglehetősen kedves, közvetlen, valamint intelligens embert ismerhettem meg, akivel rendkívül jól érzem magam az edzéseken, valamint beszélgetéseink alkalmával is. Igen boldog vagyok, hogy egy olyan mester kezei alatt tevékenykedhetek, mint ő, mivel érzésem szerint a szakember mindent meg szeretne tenni annak érdekében, hogy sikerre vezessen bennünket, s éppen ez az oka annak, hogy még egy egyszerű tréningen is igen koncentrált, valamint jó értelemben véve szigorú hozzáállást tanúsít, melynek egyértelműen nevelő célzata van a fiatalabb játékosokra nézve. 

Hogy miért választottam a 21-es mezszámot? Elsősorban a szóban forgó jelölés történelme miatt, ugyanis előttem olyan labdarúgók viselték e szerelést a Juventusban, mint Andrea Pirlo, Zinédine Zidane, Gonzalo Higuaín, vagy Paulo Dybala. Nagy öröm számomra, hogy ettől fogva e számot tudhatom majd hátamon egy ilyen jelentős együttesnél, ennek pedig mellettem brazil honfitársaim is rendkívül örülnek, ugyanis az elmúlt napokban Neymarral is szóba elegyedtem a témával kapcsolatban, aki elmondta, hogy határtalan boldogsággal tölti el, hogy a Santosnál töltött éveimet követően hozzá hasonlóan én is egy ilyen jelentőséggel bíró európai topcsapat kötelékébe szerződtem. 

Úgy vélem, hogy a napokban jelentkező sérülésem egyáltalán nem számít komoly problémának, s őszintén remélem, hogy az előttünk álló napokban visszatérhetek a pályára, s folytathatom a csapattal közös edzéseket is. Mindent meg akarok tenni együttesem sikereinek érdekében, ugyanis rendkívül boldognak, továbbá hálásnak érzem magam azért, hogy itt lehetek. Mint már említettem, hatalmas dolognak tartom, hogy egy olyan klubnál futballozhatok, melynél rengeteg olyan játékost tudhatok oldalamon, akikre mindig is felnéztem, például Paulo Dybalát, akire egészen iskolás koromtól fogva nagy csodálattal tekintek. Ronaldón kívül Giorgio Chiellini is rengeteget segít nekem, s bízom benne, hogy egy napon lehetőségem lesz magamévá tenni azt a mentalitást, melyet kapitányunk képvisel, ugyanis Chiello számos labdarúgó számára jelenthet példát hozzáállásából és szellemiségéből kifolyólag. 

Hogy mit várok a Bajnokok Ligájától? Gyermekkoromtól fogva az számított egyik legnagyobb álmomnak, hogy egy napon pályára léphessek ezen versenysorozatban, az egyik indok, ami miatt ide igazoltam, pedig éppen az volt, hogy a Juventus minden évben a szóban forgó kiírás szereplőjének, valamint esélyesének mondhatja magát. Mindig is ezt a mezt akartam, ennek nyomán pedig minden tőlem telhetőt meg fogok tenni annak érdekében, hogy a Bianconeri minden egyes megszerezhető trófeát a magasba emelhessen az elkövetkezendő hónapokban és években, ugyanis biztos vagyok benne, hogy a Zebrák csapata a legmegfelelőbb klub arra, hogy futballistaként, valamint emberként is fejlődjek" – összegzett Kaio Jorge.