Khedira: "Köszönöm, Juventus!"

sami-khedira.jpgTegnap este hivatalossá vált az eddig is sejthető átigazolás, Sami Khedira szerződésének felbontásával távozott a Juventustól, s a Bundesligába visszatérve a Hertha BSC futballistája lett, mely alakulattal 2023-ig szóló, két és fél esztendős szerződést kötött. 

Azt követően, hogy a klub hivatalos oldala megható üzenetben, teljes fekete-fehérben tölött karrierjének áttekintésével mondott köszönetet a futballistának, a német középpályás Instagram-oldalán búcsúzott el a klubtól, kiemelve a legfontosabb tanulságokat, melyeket az Öreg Hölgy mezében megtapasztalt, egyúttal magasztalva a csapatot, valamint a szurkolókat is.

"Kedves Juventini! Egyszer minden véget ér, azonban az emlékek örökké velünk maradnak.

Mindenekelőtt szeretnék teljes szívemből köszönetet mondani mindazért, amit megélhettem veled. Az együtt töltött közös idő egy mérhetetlenül szép, s legfőképpen hatalmas sikerekben gazdag időszakot ölelt fel.

Csapatként, együttes erővel az itteni öt esztendő alatt öt bajnoki serleget emelhettünk magasba, emellett háromszor hódítottuk el a kupát, illetve egyszer a szuperkupát. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese lehettem ennek a nagy diadalokban gazdag korszaknak.

Mindig igazi megtiszteltetés volt számomra, hogy ennek a klubnak a mezét viselhettem, hiszen ez a ruhadarab önmagában testesíti meg a csapat sikerekben gazdag történelmét, s személyes tekintetben is megannyi szép emlékem, illetve jó pillanatom kötődik hozzá.

Ezt az együttest a hozzá tartozó emberek teszik igazán különlegessé. Rendkívül boldog vagyok, hogy az itt töltött éveim során nem pusztán jó csapattársakra, hanem igaz barátokra is leltem.

A lehető legtöbb sikert, s szerencsét kívánom a jövőre nézve is, és biztosítalak, hogy minden tekintetben, a két kezemet összetéve, s az ujjaimat összekulcsolva fogok szorítani azért, hogy a történelmi "La Decima" a szezon végén megvalósulhasson, mert ez egy valódi remekmű lenne.

Per sempre, Forza Juve!

Sami"

A futballista a berlini együttes hivatalos honlapjának is nyilatkozott átigazolásával kapcsolatban, melyben szót ejtett Andrea Pirlóról is, kiemelve, hogy bár egyáltalán nem kapott lehetőséget a Bianconeri új trénerétől, nem táplál rossz érzéseket a Maestro felé.

"Nem hagyhatom figyelmen kívül a tényt, miszerint eddig egyetlen mérkőzésen sem kaptam szerepet az idény során. Azonban nyár óta a csapattal edzhettem, s mindig nagyszerű kapcsolatban álltam Andrea Pirlóval, valamint a klubvezetéssel.

Nyilvánvalóan időbe telik majd, mire visszatérhetek a formámhoz, azonban több napon keresztül tárgyaltam a Herthával, így minden tekintetben készen állok. Futballozni akartam, a klub pedig újra sikeres szeretett volna lenni, ezért csatlakoztam hozzájuk" – zárta szavait Khedira.

 

A játékos búcsúvideója a következő linken tekinthető meg.