Frabotta édesapja: "Pirlo kedveli a fiamat"

notizie-juve-frabotta.jpgA Juventus idén felfedezett bal oldali védőjének, Gianluca Frabottának édesapja nemrégiben egy nyilatkozatában arról beszélt, hogy a család hatalmas dolognak tartja a huszonegy éves játékos torinói bemutatkozását, ő maga pedig rendkívül boldog fia teljesítménye miatt.

Az ifjú olasz labdarúgót elmondása szerint a Bianconeri mestere, a korábban középpályásként futballozó Andrea Pirlo is nagyra becsüli, ezt pedig mi sem támasztja alá jobban, mint hogy a Sampdoria, a Roma, a Crotone, valamint a Lazio ellen is kezdőként számolt vele, ekképp biztosítva őt bizalmáról, s adva neki fejlődési lehetőséget. 

A Rómában született, U21-es olasz válogatott futballista értékét a mértékadó Transfermakt is 2,5 millió euróra becsüli, mely nagy részben szeptemberi teljesítményének köszönhető, fejlődése pedig töretlennek tűnik, annak ellenére, hogy még sok tapasztalatra van szüksége a legmagasabb szinten való teljesítéshez. 

"Pirlo kedveli a játékát, és nem csak a bizalom miatt ad neki lehetőséget, mikor ezt teszi" –idézte a szülőt a Bianconerizone.com

"Nagyra értékeltem a szavait, melyeket a Sampdoria elleni mérkőzés után mondott, mikor kijelentette, hogy Frabotta játszatása nem járt nagy kockázattal, hiszen egyszerűen mindig készen áll a bevetésre."

Az interjúból az is kiderült, hogy a 2019 nyarán a Bologna együttesétől megszerzett védő a szezon első összecsapása előtt nem közölte szüleivel, hogy kezdőként fog lehetőséghez jutni, holott ezt már korábban tudhatta. 

"Azt sem mondta el nekünk, hogy játszani fog a Sampdoria ellen. Én csak akkor vettem észre, mikor bekapcsoltam a tévét, de ő már biztosan tudta egy ideje, hogy kezdő lesz.

Tiszteltem ezt a magatartást, mert mégis mit mondhattam volna neki? Talán azt, hogy nyugodtnak kell maradnia? Mindezzel csak nyomás alá helyeztem volna, neki pedig összpontosításra volt szüksége" –összegzett az apa.